Превантивна поддръжка на техн. оборудване
Превантивна поддръжка на техн. оборудване
Превантивна поддръжка на техн. оборудване
Политика “Планиране на услуги и поддръжка”
Използвайки най-модерните технологии, като термокамери, уреди за вибрационен анализ, jar тестове, пробовземане, ние провеждаме предварителен анализ на оборудването, с цялостна визуална проверка, анализ на флуиди, взети проби, анализ на вибрации, качество на електрическото захранване, работни температури, функционалност и състояние на околната среда. След като бъде завършен анализа, ние предоставяме подробен доклад, така че да знаете точно състоянието на оборудването. Предлагаме препоръки за подобряване и идентифициране на потенциални проблеми. При потвърждение от ваша страна, нашият екип от висококвалифицирани сервизни инженери изготвя план за действие, който включва: изготвяне на работни карти и графици за поддръжка; осигуряване на специализирани инструменти; организиране на доставката и съхранението на резервни части; следене на експлоатационния ресурс; обучение на персонала; водене и актуализиране на сервизна информация, инструкции за експлоатация и др.
Политика „Превантивна поддръжка“
Превантивната поддръжка се извършва с цел да се предотвратят възможни повреди на активите, откази на оборудването, непланирани престои или рискове от възникване на опасна експлоатация. Системата от планово-предпазни мероприятия има за цел да се откриват своевременно бъдещи откази, както и да се подменят или ремонтират профилактично елементи. Поддръжката се състои в подмяна определени елементи, възли, консумативи и/или проверка и пренастройки на средства за измерване, контрол и управление.
Ще направим това по възможно най-ефективния икономически начин, като ви държим непрекъснато информирани за резултатите от работата ни. С помощта на нашия най-нов софтуер за управление на поддръжката, вие сте информирани за графика на обслужване, резервните части и разходите, съпровождащи този процес. Те могат да получат отчет за всяка завършена задача, само с едно кликване на мишката, по всяко време, и от всяко място!
Политика „Реактивна поддръжка и ремонт“
Реактивната поддръжка се извършва еднократно в резултат на отказ на оборудването, състои се в ремонт или подмяна на съответния повреден елемент или съоръжение с цел възстановяване на работоспособността му. Екипът от сервизни инженери разполага с модерно оборудване за диагностика, инструменти и резервни части, с които по най-бързия и ефективен начин да бъдат отстранени възникналите проблеми! Когато се нуждаете от ремонтна услуга, можете да разчитате, че ще я получите от нас бързо и с отлично качество!
Политика “Планиране на услуги и поддръжка”
Използвайки най-модерните технологии, като термокамери, уреди за вибрационен анализ, jar тестове, пробовземане, ние провеждаме предварителен анализ на оборудването, с цялостна визуална проверка, анализ на флуиди, взети проби, анализ на вибрации, качество на електрическото захранване, работни температури, функционалност и състояние на околната среда. След като бъде завършен анализа, ние предоставяме подробен доклад, така че да знаете точно състоянието на оборудването. Предлагаме препоръки за подобряване и идентифициране на потенциални проблеми. При потвърждение от ваша страна, нашият екип от висококвалифицирани сервизни инженери изготвя план за действие, който включва: изготвяне на работни карти и графици за поддръжка; осигуряване на специализирани инструменти; организиране на доставката и съхранението на резервни части; следене на експлоатационния ресурс; обучение на персонала; водене и актуализиране на сервизна информация, инструкции за експлоатация и др.
Политика „Превантивна поддръжка“
Превантивната поддръжка се извършва с цел да се предотвратят възможни повреди на активите, откази на оборудването, непланирани престои или рискове от възникване на опасна експлоатация. Системата от планово-предпазни мероприятия има за цел да се откриват своевременно бъдещи откази, както и да се подменят или ремонтират профилактично елементи. Поддръжката се състои в подмяна определени елементи, възли, консумативи и/или проверка и пренастройки на средства за измерване, контрол и управление.
Ще направим това по възможно най-ефективния икономически начин, като ви държим непрекъснато информирани за резултатите от работата ни. С помощта на нашия най-нов софтуер за управление на поддръжката, вие сте информирани за графика на обслужване, резервните части и разходите, съпровождащи този процес. Те могат да получат отчет за всяка завършена задача, само с едно кликване на мишката, по всяко време, и от всяко място!
Политика „Реактивна поддръжка и ремонт“
Реактивната поддръжка се извършва еднократно в резултат на отказ на оборудването, състои се в ремонт или подмяна на съответния повреден елемент или съоръжение с цел възстановяване на работоспособността му. Екипът от сервизни инженери разполага с модерно оборудване за диагностика, инструменти и резервни части, с които по най-бързия и ефективен начин да бъдат отстранени възникналите проблеми! Когато се нуждаете от ремонтна услуга, можете да разчитате, че ще я получите от нас бързо и с отлично качество!
Политика “Планиране на услуги и поддръжка”
Използвайки най-модерните технологии, като термокамери, уреди за вибрационен анализ, jar тестове, пробовземане, ние провеждаме предварителен анализ на оборудването, с цялостна визуална проверка, анализ на флуиди, взети проби, анализ на вибрации, качество на електрическото захранване, работни температури, функционалност и състояние на околната среда. След като бъде завършен анализа, ние предоставяме подробен доклад, така че да знаете точно състоянието на оборудването. Предлагаме препоръки за подобряване и идентифициране на потенциални проблеми. При потвърждение от ваша страна, нашият екип от висококвалифицирани сервизни инженери изготвя план за действие, който включва: изготвяне на работни карти и графици за поддръжка; осигуряване на специализирани инструменти; организиране на доставката и съхранението на резервни части; следене на експлоатационния ресурс; обучение на персонала; водене и актуализиране на сервизна информация, инструкции за експлоатация и др.
Политика „Превантивна поддръжка“
Превантивната поддръжка се извършва с цел да се предотвратят възможни повреди на активите, откази на оборудването, непланирани престои или рискове от възникване на опасна експлоатация. Системата от планово-предпазни мероприятия има за цел да се откриват своевременно бъдещи откази, както и да се подменят или ремонтират профилактично елементи. Поддръжката се състои в подмяна определени елементи, възли, консумативи и/или проверка и пренастройки на средства за измерване, контрол и управление.
Ще направим това по възможно най-ефективния икономически начин, като ви държим непрекъснато информирани за резултатите от работата ни. С помощта на нашия най-нов софтуер за управление на поддръжката, вие сте информирани за графика на обслужване, резервните части и разходите, съпровождащи този процес. Те могат да получат отчет за всяка завършена задача, само с едно кликване на мишката, по всяко време, и от всяко място!
Политика „Реактивна поддръжка и ремонт“
Реактивната поддръжка се извършва еднократно в резултат на отказ на оборудването, състои се в ремонт или подмяна на съответния повреден елемент или съоръжение с цел възстановяване на работоспособността му. Екипът от сервизни инженери разполага с модерно оборудване за диагностика, инструменти и резервни части, с които по най-бързия и ефективен начин да бъдат отстранени възникналите проблеми! Когато се нуждаете от ремонтна услуга, можете да разчитате, че ще я получите от нас бързо и с отлично качество!