Предсказуемите данни, които дефинират Интернет на нещата, помагат на малък, но все по – увеличаващ се брой фирми да предотвратяват проблемите, преди да се случат.
Енергийните компании в САЩ, например, вече се модернизират в технологията „Интелигентна мрежа“, с подкрепата на федералното правителство, и най-малко една компания планира да обслужва индустрията с помощта на германския Siemens AG.
Darktrace наскоро обяви споразумение, което да спомогне за бързото проследяване на разпространението на собствените технологии, които биха могли да помогнат на комуналните услуги, нефтената и газовата индустрия да „открият и коригират в хода на кибернетичните заплахи в началните си етапи“.
Крайната цел на технологиите, задвижвани от интернет, изглежда, е една и съща: да помогне на бизнеса да стимулира ефективността и да намали разходите, а електрическите услуги не са различни. Вместо да се налага да разполага полеви техници за диагностициране на проблем, комуналните услуги предпочитат да инвестират сега, за да могат да имат необходимите данни на върха на пръстите си, за да предотвратят проблеми в бъдеще.
Основателят и стратегическо главно длъжностно лице на компания, която помага на бизнеса да извърши прогнозна поддръжка, заяви пред Forbes, че сензорите и мониторингът в реално време помагат на индустрията на полевите условия. „В много случаи все още виждаме пилоти и експерименти, но има някои компании, които се движат отвъд това“, каза Атани Кришна от ServiceMax пред Форбс. Платформата за управление на облачните услуги на ServiceMax, управлявана в Интернет от нещата, в партньорство с PTC, помага на клиентите да получат информация за това, което трябва да се коригира и да се разгърнат дистанционно.
Производителят на медицинско оборудване Medivators, който използва услугите на ServiceMax Connected Field Services, заяви, че е видял спад в броя на случаите, когато е трябвало да изпрати техник, тъй като може да диагностицира и коригира проблемите от разстояние. „Сега те имат възможност да видят това, което може да се случва, в състояние са по-добре да диагностицират проблемите дистанционно и да изпратят софтуерен пач или фиксиране, без да трябва да пуснат камион, за да го поправи“, каза Кришна.
„Свързаната“ стратегия може и да не е задължителна за всички. „Направете скок … голям скок към свързаната стратегия – затова компаниите предприемат няколко изстрела, за да стигнат до модернизирана, централизирана платформа, където автоматизирате работните процеси улавят цялата информация по цифров път“ разясни Кришна и добави: „Вие все още се намирате в компании, които имат десетки, ако не и стотици техници, а организацията все още се управлява основно с писалка, хартия и факс. „
Ние в Прострийм Груп разбираме предизвикателството да трансформираме една организация, за да обхване Интернет на нещата. Нека Ви помогнем да увеличите вероятността за успех.