Еволюция в полагането на епоксидното покритие на надземни хидранти VAG

Еволюция в полагането на епоксидното покритие на надземни хидранти VAG
септември 5, 2018 Сирма Мутафчийска
VAG NOVA Niro
VAG NOVA AUFD
VAG NOVA hydrant_1885

Предимствата на епоксидното прахово покритие (EPP) са очевидни и VAG непрекъснато следва пътя, който компанията обяви преди известно време: външните части на червените или черни части от тялото на надземни хидранти VAG NOVA  ще бъдат оборудвани с UV-устойчиво полиестерно покритие върху EPP основно покритие. По този начин свързването на покритието може да бъде значително подобрено в сравнение с конвенционалното мокро покритие.

В допълнение към това, долните колони на надземните хидранти VAG NOVA с размери DN 100 и 80 вече са покрити от EPP отвътре и отвън. Това включва промяна на цвета, тъй като предишното черно ще бъде заменено с типичното епоксидно синьо (RAL 5005). Освен тази видима промяна, пълното EPP покритие  означава ясна добавена стойност от гледна точка на технологията: Предишната преходна зона между емайла и EPP покритието включваше риск от корозия, който сега може да бъде напълно елиминиран.

В преходния период на внедряване на новата технология за полагане на покритието ще има двуцветен и по този начин двукомпонентен разтвор за VAG NOVA 150, чиято долна колона се състои от две части. Черната долна междинна колона с епоксидно синьо основно тяло ще бъде изцяло покрита с ЕРП в близко бъдеще.

Ако имате някакви въпроси, екипа на Прострийм Груп остава на ваше разположение …

 

Facebooklinkedinmail